Torsdag

Idag behagade lilla bus att vakna kl 5! Lite tidigt tyckte mamman, men efter välling och snack om katterna så somnade han om en stund. Skönt!

Resten av förmiddagen spenderades på öppna förskolan, och det var riktigt mys idag! 5 barn, och alla lekte jättebra! Vi mammor pratade mycket förlossning idag, ett ämne som verkligen ALDRIG blir tråkigt!

Jag hann dessutom hem till min fina gull-kuss Ida som hade flyttat till egen lägenhet. Så himla mysig och charmig tvåa, jag trivdes verkligen där! Det bästa med den är att den ligger typ 5 minuter härifrån. Me like!

Sen var det dags för Uddans och lektion med talangen Ebba. Hon var lika motiverad och duktig som vanligt, hon kommer rocka star J2 i Skövde! Agneta hade dessutom fixat fin alla ❤-dagfika på dansen, otroligt mysigt initiativ!

Nu sitter jag i soffan för lite egentid medan maken försöker natta lilla bus! Låter svår-jobbat faktiskt. Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag, det har jag! Lite fina blommor på bordet och mumsig mat i magen avslutar den här kvällen!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0